Rozbor reklamy

Obsah reklamy

  • Reklama je složena z životních okamžiků člověka např. kdy je člověk ve varu z blížícího se zápasu, kdy se rozplývá díky štěstí, kdy roztává díky lásce, pocit čistoty i pro ty nejmenší a unikátní zakončení reklamy, které vystihuje pravdivou větu, že každý člověk je tvořen 70% vodou.
  • Voda Bonaqua je vhodná pro všechny věkové kategorie a životní situace.

Cílová skupina

  • Reklama oslovuje všechny kategorie, od těch nejmenších, až po ty nejstarší, bez ohledu na pohlaví.
  • Tuto reklamu bych jednoznačně zařadila před rodinné seriály např. Ordinace v růžové zahradě, Ulice, Zázraky života apod., protože zaujme především matky popřípadě otce, kteří chtějí pro svoji rodinu jen to nejlepší a tak je větší pravděpodobnost na úspěch reklamy.

Přesvědčovací techniky

  • Působivá hudba, zpomalený obraz a životní okamžiky, to jsou jasné přesvědčovací techniky této reklamy.
  • Jste to co pijete.

Hodnoty

  • Reklama zobrazuje ty nejkrásnější lidské hodnoty, které jsou láska, štěstí, radost, touha a úspěch.
  • Tato reklama je vhodná pro každého z nás, nerozlišují se tu sociální skupiny. Podle mého názoru neobsahuje žádné stereotypy, ba naopak je různorodá a pestrá.

Obrazy a hudba

  • Reklama je sestřih různých prostředí v nichž se spot na vodu Bonaquu odehrává. Můžete v ní spatřit tělocvičnu, pokoj, silnici s dvěma automobily, koupelnu a přírodu.
  • Hudba a jednotlivé obrazy doprovázející reklamu jsou dle mého názoru dokonalé, bohaté, pestré a dynamičné. Obrazy jsou vybrány z jednotlivých situací každého z nás a impozantní hudba podtrhuje nádheru a kvalitu tohoto video spotu na reklamu Bonaqua.